Μετά από δυο μήνες πλήρους αδρανοποίησης των επιχειρήσεων σε ολόκληρη τη χώρα και με την απαγόρευση μετακίνησης να ισχύει ακόμη, το κεφάλαιο Τουρισμός αποτελεί τον μεγαλύτερο ίσως πονοκέφαλο των αρχών, αφού είναι ο τομέας που έχει πληγεί περισσότερο.
Για την επόμενη ημέρα στον Τουρισμό, πραγματοποιήθηκε Τηλεδιάσκεψη εργασίας την Παρασκευή 24-4 με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνη Σπανού και του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Ηλία Μπουρμά. Συζητήθηκε μια σειρά προτάσεων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και τον περιορισμό των αρνητικών συνεπειών που υφίστανται οι τουριστικές επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας, καθώς επίσης και για την επανεκκίνηση του τουρισμού στη Στερεά Ελλάδα με αφετηρία τον εθνικό σχεδιασμό, αλλά και τις προτάσεις των Ενώσεων Ξενοδόχων της Στερεάς που συνέλεξε με διαδικασία διαβούλευσης ο Αντιπεριφερειάρχης. Υπήρξε απόλυτη ταύτιση προσεγγίσεων, τόσο σε επίπεδο στοχοθεσίας, όσο και ως προς τις ενέργειες και τις δράσεις που πρέπει να πραγματοποιηθούν για την επαναφορά και τη διαφύλαξη της τουριστικής περιόδου, αλλά και τα απαιτούμενα μέτρα για την τόνωση του συγκεκριμένου επιχειρηματικού κλάδου. «Ο Τουρισμός μας φέτος θα αντιμετωπίσει τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Βγαίνουμε μπροστά για να τις κάνουμε ευκαιρίες. Εθνικά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, αλλά και ειδικά για την Περιφέρειά μας με τις πλούσιες δυνατότητες και τις ξεχωριστές ομορφιές.» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός. Ο Γ.Γ. ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε: «Έχουμε ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού. Και όπως πριν την πανδημία, έτσι και τώρα συνεχίζουμε την στενή συνεργασία μας με τις Περιφέρειες της χώρας. Είχαμε λοιπόν την ευκαιρία να συζητήσουμε με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό και τους συνεργάτες του και να τους ενημερώσω για τον σχεδιασμό του ΕΟΤ το επόμενο διάστημα. Συζητήσαμε τα βήματα που θα ακολουθήσουμε όσον αφορά την προβολή της Ελλάδας ως ενός ασφαλούς προορισμού και την ανάγκη συντονισμού των ενεργειών προβολής ώστε να παρουσιάζουμε ενιαίο μήνυμα στο εξωτερικό. Ενημέρωσα τέλος τον Περιφερειάρχη για την λογική της καμπάνιας προβολής για το καλοκαίρι του 2020 η οποία θα είναι εξαιρετικά στοχευμένη και ευέλικτη ενώ συζητήσαμε και τρόπους ενίσχυσης της συνεργασίας μας σε τομείς όπως ο εσωτερικός τουρισμός.»