Site icon evrytanikospalmos.gr

Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Αγράφων: Οι αλλαγές για την ανάδειξη των Αγράφων το κύριο θέμα της 1ης συνεδρίασης

Την Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε η 1η συνεδρίαση της
Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αγράφων. Πολλά ήταν τα
θέματα για τα οποία κλήθηκαν να αποφασίσουν οι συμμετέχοντες, έχοντας ως
κοινό στόχο την ανάδειξη του εν λόγω Δήμου. Αναλυτικότερα, αποφασίστηκε
η δημιουργία άμεσα Μητρώου Επιχειρήσεων και Υποδομών στον Δήμο
Αγράφων με τη σύσταση Επιτροπής δύο ή τριών ατόμων. Η Επιτροπή θα
επισκεφτεί όλες τις Τοπικές Κοινότητες και σε συνεργασία με τους Προέδρους
των Τοπικών Κοινοτήτων θα προβεί στην καταγραφή όλων των επιχειρήσεων
αναλυτικά με τηλέφωνα, διευθύνσεις και e-mail. Στη συνέχεια σκοπός θα είναι
να δημιουργηθεί διαφημιστικό φυλλάδιο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και σε
ηλεκτρονική μορφή. Ο επισκέπτης του Δήμου, μέσω του Μητρώου θα έχει
την δυνατότητα ενημέρωσης για την διαμονή του, πιθανές δραστηριότητες,
διαδρομές, γαστρονομία,αγορά τοπικών προϊόντων και άλλα. Επίσης, η
επιτροπή προχώρησε στην έγκριση καθορισμού του σχεδίου για το έτος 2021,
ενώ παράλληλα αποφάσισε για την καλύτερη τουριστική προβολή του Δήμου
να προβούν σύντομα στην έκδοση τουριστικού φυλλαδίου, καθώς και
διαφήμιση-προώθηση στοδιαδίκτυο, site, facbook, Retargetihg, και google.
Ακόμη συζητήθηκε και αποφασίστηκε η διοργάνωση ημερίδας στην οποία θα
συμμετέχουν όλοι οι φορείς και οι παραγωγικές τάξεις του Δήμου Αγράφων
και θα προσκληθούν ειδικοί σε θέματα τουρισμού και οικονομίας, ώστε να
συζητηθεί το θέμα ανάπτυξης και σχεδιασμού του τουρισμού στον Δήμο
Αγράφων στα χρόνια της κρίσης. Τέλος, απόφαση έλαβαν και για τη
δημιουργία από Δήμο ενός καινούργιου λογότυπου προσαρμοσμένο στην νέα
εποχή. Αυτό να προκύψει από δημόσια διαβούλευση αφού πρώτα
συγκεντρωθούν οι ανάλογες ιδέες και προτάσεις. Μέχρι τότε να
χρησιμοποιείται το παλιό λογότυπο που ήδη υπάρχει στην σελίδα του Δήμου.
Κατά της απόφαση μειοψήφησαν τα μέλη της Επιτροπής Καραγιάννη-Λαθύρη
Βασιλική και Διώτη Αργυρώ υποστηρίζοντας ότι πρέπει να μείνει το λογότυπο
που ισχύει μέχρι σήμερα.

Exit mobile version