Όταν οι επιχειρήσεις στον τουρισμό του τόπου φυτοζωούν και παλεύουν με νύχια και με δόντια να επιβιώσουν από μια δεκαπενταετία σχεδόν οικονομικής κρίσης, ΔΝΤ, λιτότητας, covidκαι μετά- covid περιόδου, οι άρχοντες του τόπου αλωνίζουν και παρελαύνουν όπου βρουν τουριστική έκθεση, ως οικοδεσπότες. Ατελείωτα φωτογραφικά ενσταντανέ, φυσικά χωρίς καμιά παραπάνω ουσία, πέρα από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που διανύουν οι εκπρόσωποί μας, που πιθανά κάποιες φορές φαίνεται να διακτινίζονται από πόλη σε πόλη, προκειμένου να βρεθούν σε κάθε διοργάνωση και εκδήλωση, να κάνουν τις χαιρετούρες και να φωτογραφηθούν με υπουργούς και λοιπούς επισήμους. Χιλιάδες ευρώ σε έξοδα και δαπάνες, χωρίς αποτέλεσμα, μόνο για πόζες και το ‘χρέος μας το κάναμε’. Οι καθοδικοί αριθμοί του ΣΕΤΕ τα τελευταία χρόνια για την τουριστική εισροή στην Ευρυτανία μιλάνε από μόνοι τους, τα γράψαμε και τα ξαναγράψαμε, αλλά τι μένει στο τέλος;
Μένει το εξώφυλλο και το 58σέλιδο(!) αφιέρωμα στα Γιάννενα στο φθινοπωρινό- χειμερινό, διμηνιαίο, ταξιδιωτικό περιοδικό της AEGEANπου δίνεται δωρεάν σε όλους του χιλιάδες, που ταξιδεύουν με τις πτήσεις της αεροπορικής. Μένει η καμπάνια για τη Χιλιαδού της Εύβοιας που προμοτάρει ο Περιφερειάρχης μας κ. Φ. Σπανός, αγκαλιά με την συντοπίτισσα μας και Υφυπουργό Τουρισμού κ. Σ. Ζαχαράκη, για το Βραβείο Καλύτερης Ευρωπαϊκής Τοποθεσίας 2022, που δεν του αφήνει και χρόνο να ασχοληθεί με την προώθηση όλης της Περιφέρειας. Μένει η χορηγούμενη καμπάνια στα social της ενημερωτικής ιστοσελίδας Sterea Economy, της συνάντησης του δικού μας Αντιπεριφερειάρχη κ. Α. Τασιού με την Πρόεδρο του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου (;), που υποθέτουμε ότι δεν την χρηματοδότησε η κα Γκερέκου. Μένει η κατοχύρωση του νομού Δράμας ότι έχει το μεγαλύτερο ελατόδασος στην Ελλάδα και το μοναδικό παρθένο δάσος στην χώρα, αυτό του Φρακτού. Μένει ότι σε μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο, Ελβετίας της Ελλάδας, δεν είναι πια για τον επισκέπτη το Καρπενήσι, αλλά ο Φενεός Κορινθίας, που μας ‘έπιασε στον ύπνο’ και πήρε το μότο που τάχα είχαμε εμείς δεκαετίες και περηφανευόμασταν. Μένει ότι η τελευταία αναλαμπή για τουριστική ανάπτυξη στον τόπο μας, αφορά την λίμνη Κρεμαστών, με μόνη υποτυπώδη υποδομή 2 βάρκες, απέναντι στην λίμνη Πλαστήρα με πάνω από 20 χρόνια ολοκληρωμένης ανάπτυξης, με εύκολη πρόσβαση, 5αστερα ξενοδοχεία, εστίαση, δραστηριότητες. Μένει ότι ακόμα τολμάμε να αναφέρουμε το θέμα του δρόμου Λαμία- Καρπενήσι και να μην μιλάμε για εμπαιγμό,για ένα έργο που ούτε βασικό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Μπορούν να γραφτούν δεκάδες αντίστοιχα παραδείγματα, να πούμε όμως τι; Ότι είμαστε δεκαετίες πίσω και ότι κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας; Πόσο άραγε κόστισε η καμπάνια των Ιωαννίνων στο περιοδικό της AEGEAN; Πάντως η τελευταία της Περιφέρειας Στερεάς στα παρμπρίζ του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας κόστισε 20.000 ευρώ.