Απογοητευμένοι οι μέχρι τώρα επισκέπτες από την έλλειψη χιονιού
Σκεπτικοί οι επιχειρηματίες
Το Καρπενήσι έχει φορέσει τα καλά του και περιμένει σε γιορτινή ατμόσφαιρα να υποδεχτεί τους χειμερινούς επισκέπτες του. Η πόλη του Καρπενησίου έχει στολιστεί περισσότερο από κάθε άλλη φορά με χιλιάδες λαμπιόνια και φωτισμένες μπάλες παραπέμποντας σε εικόνα βγαλμένη από παραμύθι. Οι πρώτοι επισκέπτες των γιορτών έχουν ήδη καταφθάσει με αποκορύφωμα τις ημέρες των Χριστουγέννων, όπου και η πληρότητα στα καταλύματα της περιοχής αγγίζει το 91%. Το ποσοστό των επισκεπτών φαίνεται να μειώνεται κατά την περίοδο της Πρωτοχρονιάς με την πληρότητα να αγγίζει μόλις το 86%. Μειωμένο σε σχέση με πέρυσι είναι το ποσοστό των τουριστών, καθώς τα πρώτα χιόνια που έπεσαν στο Βελούχι δεν διήρκεσαν, εξαιτίας του αίθριου καιρού που επικρατεί το τελευταίο διάστημα στην περιοχή, με αποτέλεσμα το χιόνι να φαντάζει σαν όνειρο. Παρ’ όλα αυτά το Χιονοδρομικό Κέντρο Καρπενησίου έχει ξεκινήσει ήδη τις προετοιμασίες για να υποδεχτεί τους λάτρεις του σκι, αναμένοντας το χιόνι. Αντίστοιχο όμως, πρόβλημα αντιμετωπίζουν και τα Καλάβρυτα, που αποτελούν επίσης χειμερινό προορισμό με την πληρότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες τα Χριστούγεννα να πλησιάζει το 80% και τις μέρες της Πρωτοχρονιάς το ποσοστό να φθάνει στο 75%.
Με τις καιρικές συνθήκες να μην ευνοούν για νέα χιονόπτωση οι μέχρι τώρα επισκέπτες δηλώνουν απογοητευμένοι από την κατάσταση που επικρατεί στο Καρπενήσι αλλά και σε άλλους προορισμούς, διότι οι πλατείες και οι κεντρικοί δρόμοι παραμένουν άδειοι, μειώνοντας το ενδιαφέρον του κόσμου για περαιτέρω παραμονή σε τόπους που αποτελούν κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς αλλά…χωρίς χιόνι! Αντίθετα, οι θεματικοί προορισμοί της Ελλάδας κλέβουν την παράσταση στις κρατήσεις Ελλήνων και ξένων επισκεπτών την φετινή χριστουγεννιάτικη περίοδο των εορτών και μέχρι τα Φώτα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν ο Μύλος των Ξωτικών στα Τρίκαλα αλλά και η Ονειρούπολη στη Δράμα που είναι και φέτος οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της ζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο οι περιοχές αυτές δίνουν ταυτόχρονα και το μήνυμα ότι ο εμπλουτισμός των ελληνικού τουριστικού προϊόντος περνάει και μέσα από την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων.