Site icon evrytanikospalmos.gr

Τέλος η αγωνία για τους υποψήφιους των πανελληνίων

Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες

Τι λένε οι αριστεύσαντες σε Καρπενήσι και Άγραφα

Λίγο πριν τη μία το μεσημέρι βγήκαν τα αποτελέσματα των Πανελλήνιων, τα οποία αναρτήθηκαν στην ειδική ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, δίνοντας τέλος στη αγωνία χιλιάδων υποψηφίων. Οι υποψήφιοι που έχουν καταχωρίσει το κινητό τους τηλέφωνο στη σελίδα του υπουργείου Παιδείας smsresults.minedu.gov.gr, θα ενημερώνονται για τη βαθμολογία τους με γραπτό μήνυμα, ενώ στη συνέχεια Θα ακολουθήσει η υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ). Οι καταστάσεις με τους βαθμούς αναρτήθηκαν σε όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της χώρας και περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις και με βάση τα στατιστικά δεδομένα που προκύπτουν από τις βαθμολογίες των υποψηφίων, φαίνεται να υπάρχει πτώση των βάσεων, καθώς το ποσοστό των γραπτών που είναι κάτω από τη βάση είναι πολύ υψηλό. Επιπλέον παρατηρείται μείωση των αριστούχων. Σημαντικός όμως θα είναι και ο ρόλος της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ) καθώς θα αρκετοί αυτοί οι υποψήφιοι οι οποίοι θα μείνουν «εκτός» των Πανεπιστημίων, ενώ μεγάλος θα είναι ο αριθμός των κενών θέσεων που θα προκύψει στα πανεπιστήμια της περιφέρειας.

Αναφορικά με τις Βάσεις 2022, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του υπουργείου Παιδείας, θα ανακοινωθούν νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου, καθώς πέρυσι ανακοινώθηκαν στις 27 Αυγούστου. Σχετικά με την  Ευρυτανία αρκετοί ήταν οι μαθητές που συγκέντρωσαν υψηλά μόρια τόσο από Γενικό Λύκειο, όσο και από το ΕΠΑΛ.

Οι αριστεύσαντες από Καρπενήσι και Άγραφα

Οι υποψήφιοι με τις μεγαλύτερες βαθμολογίες τόσο από το Γενικό Λύκειο Καρπενησίου όσο και από το Λύκειο Γρανίτσας μιλούν στον Ευρυτανικό Παλμό για την επιτυχία τους.

Μπεκρή Ανθή – ΓΕΛ Καρπενησίου

«Συγκέντρωσα 19.100 μόρια. Θέλω να περάσω ιατρική. Ήταν μια δύσκολη χρονιά και λόγω ότι είχαμε χάσει επαφή με το σχολείο λόγω της καραντίνας. Όταν όμως έχεις ένα τέτοιο στόχο είναι λίγο δύσκολο σε σχέση με κάποιον που δεν ήθελε να πιάσει τόσα μόρια. Όλα τα παιδιά όμως προσπαθήσαν. Είμαι χαρούμενη γιατί πέτυχα το στόχο μου, Οι πανελλαδικές όμως δεν είναι όπως το παρουσιάζουν όλοι. Περνάνε γρήγορα εκείνες οι μέρες. Θεωρώ φέτος ότι τα θέματα ήταν πιο δύσκολα σε σχέση με άλλες χρονιές, αλλά ήθελε καλή διαχείριση χρόνου. Αν κάποιος έχει διαβάσει, μπορεί να γράψει. Συμβουλεύω τους επόμενους υποψηφίους να είναι μεθοδικοί, να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό να μην συγκρίνουν τον εαυτό τους με τους άλλους, διότι ο καθένας είναι διαφορετικός και έχει διαφορετικό τρόπο σκέψης, καθώς η σύγκριση που δημιουργείται είναι ψυχοφθόρα. Πρέπει τα παιδιά να πιστεύουν στον εαυτό τους, να παλέψουν γι’ αυτό που θέλουν και να προσπαθήσουν να μην επηρεάζονται από τους γονείς και γενικότερα το οικογενειακό περιβάλλον, διότι ορισμένα παιδιά δέχονται πίεση. Γενικότερα, πρέπει να μείνουν προσηλωμένοι και να ξέρουν ότι οι κόποι ανταμείβονται και ό,τι και να γίνει οι πανελλαδικές δεν είναι το τέλος.»

Κελεσίδης Γιώργος – ΓΕΛ Καρπενησίου

«Ήταν μια περίεργη χρονιά για όλους μας καθώς περάσαμε δύο χρόνια με καραντίνα. Παρόλα αυτά εκμεταλλεύτηκα το γεγονός ότι ήμασταν κλεισμένοι μέσα στο σπίτι και αυτό με βοήθησε να κάνω σωστή προετοιμασία. Θεωρώ πως δικαιώθηκα και ο κόπος μου ανταμείφθηκε. Ο γενικός μέσος όρος μου είναι 18,4 αλλά κάθε σχολή έχει διαφορετικό συντελεστή. Κάποια συμβουλή για αυτούς που δίνουν φέτος είναι να ανεξαρτητοποιηθούν όσο μπορούν από τα ηλεκτρονικά και να συνειδητοποιήσουν ότι τώρα το καλοκαίρι είναι η εποχή που οφείλουν να ξεκινήσουν το διάβασμα τους».

Κονδύλη Αλεξάνδρα – Λυκειακές Τάξεις Γρανίτσας:

«Τα μόρια φέτος δεν είναι σταθερά, αλλά κατά μέσο όρο συγκέντρωσα 17.000 μόρια, ανάλογα και τη σχολή που θα δηλώσω. Θα δηλώσω κάτι καθαρά οικονομικό, όπως ΑΣΟΕ στην Αθήνα, ή Θεσσαλονίκη και μετά Πάτρα. Η χρονιά ήταν αρκετά απαιτητική, διότι τα προηγούμενα χρόνια δε διάβαζα το ίδιο και τόσες ώρες. Αν όμως είχε κάποιος υπομονή και βοήθεια μπορούσε να τα καταφέρει. Εγώ δεν είχα βοήθεια σε όλα τα μαθήματα, έκανα λίγες ώρες τη βδομάδα έκθεση, μαθηματικά και πληροφορική. Αφιέρωνα πολλές ώρες στο διάβασμα και είχα μειώσει τις εξόδους μου. Επειδή είχα λύσει πολλά παλιά θέματα πανελληνίων πήγα περισσότερο προετοιμασμένη. Είμαι ικανοποιημένη από την απόδοσή μου στα μαθήματα. Συμβουλεύω τους νέους υποψηφίους να προσπαθούν, να μην έχουν κενά και αν έχουν υπομονή σίγουρα θα πετύχουν τους στόχους τους, αρκεί να είναι προσεκτικοί και να μην αγχώνονται, γιατί αυτό έχει μεγάλη σημασία.»

Ο Διευθυντής ΓΕΛ Καρπενησίου Σπυρίδων Μπουλάκος δήλωσε στον Ευρυτανικό Παλμό: «Πήγαμε αρκετά καλά σαν μέσος όρος. Είχαμε αρκετούς υποψηφίους που έγραψαν καλά, ειδικά στο θετικό προσανατολισμό και Οικονομίας ήταν αρκετά ψηλά. Στη συνέχεια καλές αποδόσεις είχαμε στον τομέα Υγείας και μετά στον Ανθρωπιστικό προσανατολισμό. Οι κόποι των παιδιών ανταμείφθηκαν πιστεύω. Είχαμε και κάποιες χαμηλές βαθμολογίες, αλλά όλα τα παιδιά δεν είναι το ίδιο. Ήταν μια δύσκολη χρονιά φέτος, χάθηκαν πολλές ώρες με τα rapidtest και τη Δέλτα οπότε είχαμε γενικότερα αρκετά προβλήματα. Σαν σχολείο όμως πήγαμε αρκετά καλά».

Η Διευθύντρια του ΕΠΑΛ Καρπενησίου Ροδοθέα Καρφή δήλωσε: «Γενικότερα στον τομέα Υγείας και Πρόνοιας έχουν σημειωθεί εξαιρετικά υψηλές βαθμολογίες και στην ειδικότητα των Δομικών, αλλά και στους Μηχανολόγους είχαμε επιτυχίες. Δεν θέλω όμως να αδικήσω κάποιον, διότι δεν έχω αυτή τη στιγμή μπροστά μου τα στοιχεία, θυμάμαι όμως ότι έχουμε τουλάχιστον μια μαθήτρια στο Οικονομίας και Διοίκησης να έχει πολύ καλά αποτελέσματα, αλλά είναι και άλλα παιδιά. Για μας η πανελλαδικές είναι ένα λυμένο ζήτημα, διότι δεν εξασφαλίζουν κάτι στα παιδιά. Δε θα τους δώσουν τη λύση στο πρόβλημά τους γι’ αυτό και γενικά δεν τους δίνω την αξία που δίνεται γενικά. Εγώ είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη δεδομένου δε ότι αυτά τα παιδιά αντιμετώπισαν ένα μαθησιακό κενό τεράστιο λόγω της πανδημίας. Μιλάμε για μαθησιακό χάσμα. Τα παιδιά αυτά δεν είχαν εξεταστεί γραπτά σε όλη τη διάρκεια του Λυκείου. Να σα υπενθυμίσω ότι τη Β’ Λυκείου κάναμε δύο μήνες δια ζώσης μάθημα και ότι από την Α’ Λυκείου τα παιδιά χάσανε το τελευταίο τετράμηνο. Μιλάμε και για παιδιά που δεν είναι από τα υψηλότερα κοινωνικά στρώματα και χτυπήθηκαν περισσότερο από όλα από την πανδημία. Για μας τα παιδιά έκαναν έναν άθλο».

Exit mobile version