Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων πολιτών & επιχειρήσεων
Μια νέα “Ψηφιακή Πύλη” άνοιξε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για την απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών και των επιχειρήσεων στις υπηρεσίες της και την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους μέσω του διαδικτύου, όπως αναφέρει με ανακοίνωσή της η Περιφέρεια.
Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, προχώρησε στην δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης αιτημάτων πολιτών και επιχειρήσεων.
Μετά την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε: «Ανοίγουμε τη λεγόμενη “Ψηφιακή Πύλη” και κάνουμε ένα ακόμη άλμα στην κατεύθυνση της ψηφιοποίησης και της απλούστευσης των γραφειοκρατικών διαδικασιών, που ταλαιπωρούν τους πολίτες. Πρόκειται για δημιούργημα των υπηρεσιών μας, το οποίο θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες δυνατότητες. Το κέρδος είναι πολλαπλό. Ο πολίτης δεν χάνει χρόνο στις “ουρές”. Ταυτόχρονα, όμως, η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών συμβάλλει στη διαφάνεια και διευκολύνει στον έλεγχο των υπηρεσιών και του βαθμού απόκρισης τους στα αιτήματα των πολιτών».
Τι περιλαμβάνει
Στο αρχικό στάδιο εντάχθηκαν στην πλατφόρμα οι ακόλουθες διοικητικές διαδικασίες με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά τους, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλες:
- Ίδρυση Πολιτιστικού/Αθλητικού Σωματείου.
- Καταχώριση Αιτήσεων Ιατρών προς απόκτηση Ειδικότητας.
- Υποβολή αίτησης παραπόνων.
- Έγκριση δραστηριοποίησης παραγωγού/εμπόρου πωλητή υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.
- Αδειοδότηση και έλεγχος λειτουργίας όλων των μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων.
- Διαγραφή από το Μητρώο Μελισσοκομικών Εκμεταλλεύσεων.
- Άδεια Κυκλοφορίας Γεωργικού Μηχανήματος.
- Αλλαγή Στοιχείων Επαγγελματικού Αλιευτικού Σκάφους.
- Ηλεκτροδότηση αρδευτικής εγκατάστασης.
- ‘Έκδοση Μελισσοκομικού Βιβλιαρίου.
- Παύση Ασκήσεως Επαγγέλματος για Μηχανικούς.
Η «Ψηφιακή Πύλη» έχει ήδη ενεργοποιηθεί και είναι στη διάθεσή όλων μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του συνδέσμου: https://pste.gov.gr/ilektronika-aithmata/. Η διαδικασία είναι απλή και έχει ως εξής:
- Η είσοδος στην εφαρμογή και η ταυτοποίηση των χρηστών, γίνεται με κωδικούς TaxisNet. Προαιρετικά, μπορούν όλοι να δημιουργήσουν τον δικό τους λογαριασμό χρήστη (προφίλ), ώστε να διατηρούν πλήρες ιστορικό των αιτημάτων τους.
- Στη συνέχεια, επιλέγουν από τις διαθέσιμες υπηρεσίες, υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ουσιαστικά έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία.
- Το αίτημα, με όλα τα συνημμένα δικαιολογητικά, παίρνει αυτόματα έναν αριθμό πρωτοκόλλου από την αρμόδια Υπηρεσία. Ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει ένα αρχικό mail με τον αριθμό πρωτοκόλλου που έλαβε το αίτημα του και ένα τελικό mail με την απάντηση της υπηρεσίας, μόλις διεκπεραιωθεί η υπόθεσή του.