Μία εποχή στη λίμνη Κρεμαστών λειτουργούσαν φέρι-μποτ, άγνωστο στον περισσότερο κόσμο αφού έχουν περάσει σχεδόν 45 χρόνια.
Όταν κατασκευάστηκε το φράγμα των Κρεμαστών, η λίμνη κατέκλυσε όλους τους οδικούς άξονες καθώς και το κεντρικό οδικό δίκτυο Αγρινίου-Καρπενησίου.
Έτσι η ΔΕΗ για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί η συγκοινωνία έφτιαξε προβλήτες,όπως του Αγίου Βασιλείου από την πλευρά της Αιτωλοακαρνανίας,του Παλαιοχωρίου και της Σιβίστας από την πλευρά της Ευρυτανίας καθώς και άλλες μικρότερες.
Εν συνεχεία έφεραν στην περιοχή και συναρμολόγησαν δύο μεγάλα φέρι-μποτ που εξυπηρετούσαν την συγκοινωνία μεταξύ Αγρινίου-Καρπενησίου,καθώς μετέφεραν αυτοκίνητα,μεγάλα οχήματα όπως φορτηγά, λεωφορεία κ.ο.κ.
Κατόπιν έφεραν και συναρμολόγησαν άλλα δύο μικρότερα φέρι τα οποία εξυπηρετούσαν τις ανάγκες όλων των χωριών της περιοχής αφού μετέφεραν τα εμπορεύματά τους,ακόμη και γιδιπρόβατα. Τα μικρά φέρι πήγαιναν σχεδόν σε όλα τα παραλίμνια χωριά.
Η διαδρομή με τα φέρι από την πλευρά της Αιτωλοακαρνανίας στην απέναντι πλευρά της Ευρυτανίας ήταν περίπου στα 20 λεπτά.
Τα φέρι-μποτ σταμάτησαν να λειτουργούν το 1975 όταν ολοκληρώθηκε ο οδικός άξονας Αγρινίου-Καρπενησίου δια μέσω της γέφυρας Επισκοπής και η οποία είχε ολοκληρωθεί και αυτή.
Μετέπειτα ολοκληρώθηκε και το οδικό δίκτυο δια μέσω της γέφυρας Τατάρνας.
Τα φέρι αποσυναρμολογήθηκαν πάλι στην περιοχή για να πάρουν πλέον τον δρόμο της επιστροφής.
Έπραξαν το καθήκον τους σε μία αλλοτινή εποχή με πολύ όμορφες αναμνήσεις.
Εντυπωσιακές είναι και οι φώτο του Κώστα Μπαλάφα για λογαριασμό της ΔΕΗ, φωτό από το προσωπικό αρχείο του Γρηγόρη Φέρρα και από τον τουριστικό οδηγό της Νομαρχίας Ευρυτανίας που εξασφάλισε το «Δυτική Ευρυτανία».
πηγή: ditikievritania.blogspot.com