Ένα απαιτητικό κείμενο, μια μοναδική παράσταση, τρεις μέρες μια ακόμα επιτυχημένη πολιτιστική εκδήλωση από την θεατρική ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Καρπενησίου. Από την Παρασκευή 5 έως την Κυριακή 7 Μαΐου το Συνεδριακό Κέντρο Καρπενησίου γέμισε θεατές, αλλά και από τις μοναδικές ερμηνείες της ερασιτεχνικής ομάδας του Συλλόγου που δεν σταματά να μας εκπλήσσει ευχάριστα με την προσεκτική δουλειά του και τις φροντισμένες σε κάθε λεπτομέρεια παραγωγές του. Η «Τρισεύγενη» του Κωστή Παλαμά ενθουσίασε το κοινό με τις μοναδικές ερμηνείες των: Ρούλα Βαστάκη (Τρισεύγενη), Ηλία Τσώνη (Πέτρος Φλώρης), Γιάννη Χαλαστάνη (Πάνος Τράτας), Κώστα Καραγιάννης (Νίκαρος), Αγγελική Καώνη (Ποθούλα), Σπύρο Τσιούρη (Δεντρογαλής), Κατερίνα Μανουσοπούλου (Γυναίκα του Δεντρογαλή), Γιάννη Μπαλλά (Μπουρνόβας), Μαρία Βουτσέλη (Αλτάνα), Βίκυ Σιαμπούλη (Καλή), Χρήστο Βλάχο (Κάραλης) και Κοραλία Νούλα (Πραξιθέα). Συμμετείχε η ορχήστρα με τους: Θοδωρής Μάκκα, Δήμοw Στεργιάνης και Νίκος Χονδραλής. Η σκηνοθεσία ήταν της μόνιμης συνεργάτιδας της θεατρικής ομάδας κας Βασιλικής Σταμάτη.
Λίγα λόγια από την υπόθεση
Η Τρισεύγενη του Κωστή Παλαμά γράφτηκε το 1902 και ανέβηκε στο σανίδι για πρώτη φορά το 1935. Είναι το μοναδικό έργο του μεγάλου μας ποιητή. Μια από τις πρώτες φωνές για τη χειραφετημένη κι αυτεξούσια γυναίκα στην αυγή του 20ου αιώνα. Η Τρισεύγενη δεν είναι αυτό που λέμε «κορίτσι για σπίτι». Λαχταρά για ελευθερία, για έρωτα, για ταξίδι, για θάλασσες, για τρελούς χορούς στα πανηγύρια. Οι τοίχοι την πνίγουν και οι θάλασσες της γης νιώθει ότι την περιμένουν. Η πλοκή διαπραγματεύεται πόσο η συντηρητική κοινωνία του 19ου αιώνα και των αρχών του 20ου μπορεί να ανεχτεί μια τέτοια γυναίκα και τις ισορροπίες που διαμορφώνονται μέσα σε μια οικογένεια της εποχής, θέμα δυστυχώς και στην εποχή μας επίκαιρο.